aktualności
Ogólnopolska kampania Kingi Pienińskiej (artykuł sponsorowany)
05.02.2015
1 lutego wystartowała pierwsza w tym roku ogólnopolska kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej naturalnej wody mineralnej klasy Premium. Kampania potrwa pełny miesiąc i obejmie takie stacje telewizyjne jak: Polsat, TVP, TVN i kanały tematyczne tychże stacji.

Przekaz spotu to także ogólnopolska promocja całego regionu. - Nie musimy i nie sięgamy do zagranicznych plenerów i aktorów, aby w ten sposób podkreślić jakość i pozycję marki. Budujemy strategię na pomysłach bazujących na naturalnych walorach naszej wody. To one są jej największymi atutami docenianymi przez konsumentów w całym kraju - dodaje Katarzyna Glibowska.
Materiał do kampanii telewizyjnej powstał latem ubiegłego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim autentyczne ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach i zgrzewkach wody. Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja Propeller Film, a za realizację kampanii telewizyjnej Dom Mediowy Easy Media/ OMD.
Pienińskie pochodzenie, niskosodowość i orzeźwiający charakter Kingi Pienińskiej, właściwy dla wód górskich, doceniają nie tylko konsumenci i profesjonaliści w kraju. W ubiegłym roku marka otrzymała kilka prestiżowych nagród i wyróżnień: godło „DOBRA MARKA 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma", Certyfikat "DOBRY PRODUKT - wybór ekspertów 2014", w kategorii: Produkt wysokiej jakości oraz trzy złote gwiazdki SUPERIOR TASTE AWARD 2014, wyjątkowe i najwyższe wyróżnienie, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli, zrzeszający niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku.
Wodę mineralną rodem z Pienin doceniają także najbardziej prestiżowe hotele i restauracje: hotele sieci Starwood Hotels & Resorts: Sheraton, sieć hoteli ACCOR: Sofitel, Mercure, Novotel, Orbis i Ibis, Hotel Polonia Palace, Grand Hotel Stamary z Zakopanego, Aries Hotel & Spa także z Zakopanego, Modrzewie Park Hotel ze Szczawnicy oraz Solar Spa Hotel, i prawdziwa perełka Hotel Bristol w Warszawie, należący do grupy The Luxury Collection Consierge - unikatowych, najpiękniejszych hoteli na świecie oraz wiele innych. Szacuje się, że marka obecnie zajmuje trzecią pozycję na rynku HoReCa (hotele, restauracje, catering), za takimi gigantami jak Coca Cola i Pepsi Co. Co do rynku detalicznego, marka zanotowała w 2014 ponad 20% wzrost udziałów, co stanowi wynik znacznie przewyższający ogólny wzrost rynku wód mineralnych w Polsce. A to przecież miliony litrów dostarczonych na rynek i... czysty smak Pienin w każdej butelce.
Więcej na: www.kingapieninska.pl
komentarze
reklama
najnowsze ogłoszenia
- Do sprzedania RATRAK BISON X PARK
- Narty Atomic
- Kask narciarki Salomon
- Narty SALOMON ENDURO 84
- Kupie narty skiturowe
już wkróce
-
22 03.2025
-
29 03.2025
-
29 03.2025
-
29 03.2025
-
03 04.2025
-
25 04.2025
reklama
dołącz do nas