aktualności

Ogólnopolska kampania Kingi Pienińskiej (artykuł sponsorowany)

05.02.2015

1 lutego wystartowała pierwsza w tym roku ogólnopolska kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej naturalnej wody mineralnej klasy Premium. Kampania potrwa pełny miesiąc i obejmie takie stacje telewizyjne jak: Polsat, TVP, TVN i kanały tematyczne tychże stacji.

Marka pozostaje wierna hasłu, które zaczęła promować w ubiegłym roku: "Kinga Pienińska Czysty smak Pienin". - Będziemy także w 2015 konsekwentnie podkreślać fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi, który jest cechą unikalną na rynku wód mineralnych. Jednak, nie ograniczymy się tylko do kwestii górskiego pochodzenia. Byliśmy pierwszą na rynku marką podkreślającą niskosodowość wody, czyli już od kilkunastu lat. Jako jedni z pierwszych wstawiliśmy na etykiety polską flagę. Dzisiaj wielu producentów używa tych argumentów. Zdecydowaliśmy wewnątrz firmy, że pozostaniemy wierni cechom, które od lat silnie identyfikują markę Kinga Pienińska i które stanowią o jej autentyczności - wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.

Przekaz spotu to także ogólnopolska promocja całego regionu. - Nie musimy i nie sięgamy do zagranicznych plenerów i aktorów, aby w ten sposób podkreślić jakość i pozycję marki. Budujemy strategię na pomysłach bazujących na naturalnych walorach naszej wody. To one są jej największymi atutami docenianymi przez konsumentów w całym kraju - dodaje Katarzyna Glibowska.

Materiał do kampanii telewizyjnej powstał latem ubiegłego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim autentyczne ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach i zgrzewkach wody. Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja Propeller Film, a za realizację kampanii telewizyjnej Dom Mediowy Easy Media/ OMD.



Pienińskie pochodzenie, niskosodowość i orzeźwiający charakter Kingi Pienińskiej, właściwy dla wód górskich, doceniają nie tylko konsumenci i profesjonaliści w kraju. W ubiegłym roku marka otrzymała kilka prestiżowych nagród i wyróżnień: godło „DOBRA MARKA 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma", Certyfikat "DOBRY PRODUKT - wybór ekspertów 2014", w kategorii: Produkt wysokiej jakości oraz trzy złote gwiazdki SUPERIOR TASTE AWARD 2014, wyjątkowe i najwyższe wyróżnienie, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli, zrzeszający niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku.

Wodę mineralną rodem z Pienin doceniają także najbardziej prestiżowe hotele i restauracje: hotele sieci Starwood Hotels & Resorts: Sheraton, sieć hoteli ACCOR: Sofitel, Mercure, Novotel, Orbis i Ibis, Hotel Polonia Palace, Grand Hotel Stamary z Zakopanego, Aries Hotel & Spa także z Zakopanego, Modrzewie Park Hotel ze Szczawnicy oraz Solar Spa Hotel, i prawdziwa perełka Hotel Bristol w Warszawie, należący do grupy The Luxury Collection Consierge - unikatowych, najpiękniejszych hoteli na świecie oraz wiele innych. Szacuje się, że marka obecnie zajmuje trzecią pozycję na rynku HoReCa (hotele, restauracje, catering), za takimi gigantami jak Coca Cola i Pepsi Co. Co do rynku detalicznego, marka zanotowała w 2014 ponad 20% wzrost udziałów, co stanowi wynik znacznie przewyższający ogólny wzrost rynku wód mineralnych w Polsce. A to przecież miliony litrów dostarczonych na rynek i... czysty smak Pienin w każdej butelce.

Więcej na: www.kingapieninska.pl
reklama
komentarze
reklama
najnowsze ogłoszenia
już wkróce
  • 03 06.2024
  • 30 06.2024
  • 30 06.2024
reklama
dołącz do nas